2010年10月21日 星期四

交功課

其實冇工番的感覺一D 都唔好受, 好似前路茫茫, 一直都覺得好孤立無援, 與世格絕, 可能我講得誇張, 但自己經歷過, 呢種感覺的確好可怕, 自我鼓勵的能力要再高一點先得..........

沒有了對手, 沒有了工作的同伴, 沒有了競爭的目標, 天天都聽到好像 "香港沒有希望了" 的說話, 反問自己一句 : 到底自己為了什麼堅持下去?

我都想身邊有一個太陽, 自己低落時可以吸收一下能量, 真想有一D 衝擊等自己有番D 目標和自信

因為之前有D freelance 要做, 呢個月的生計總算保住了, 又回了gundam project 上, 搵到一個網有好多由basic 到advance 的comp tutorial, comp 方面係零的我終於踏出第一步, 學曬basic 的野之後當然第一時間記曬D hotkey, 真係好方便, 其次搵到少少方法可以用 2.5 D 的途徑去扮到3D, 效果其實都唔錯, 可能可以係comp 果度做到光之翼的效果, 我決定今日開始試一試

交下功課先, AE 的plug-in 真係種類多之餘變化亦多, 就好似dead rising 2估唔到電筒+鑽石 = 激光劍 orz............















剛剛睇過world of warcraft 的新片, 真心覺得好勁, 但可惜太短LA........畫面構圖依然冇野好講, 唔知傳說中的warcraft 電影拍完未 LOL

沒有留言: