2010年9月12日 星期日

"Be good or be gone"






係時候正式唸下impulse destiny 的後半part 要點做LA, 前排開始要接觸多D rendering 同effect 的野, 加上見工要做多D reels , 更加令我覺得要完成呢件事。



之前試過rend 過一次, 可惜D material set 錯曬, 搞到件野"立立令", 但由於太複雜, 就唯有錯有錯著, 下次再做好D LA, 而家要解決的問題係:

1, CG Background
2, 噴射氣的effect
3, "光之翼" 的effect
4, 氣流? (其實太空唔應該有, 但加左又可以增強動感)
5, 眼部

大至上要解決的事係咁多, 但做落應該會發現更多問題, 先以做到呢張圖的動畫效果為首先要LA, 其次係要KEEP 到唔好放低唔理, 呢個應該先係最難 HAHA



題外話:
我其中一個夢想終於都實現左, 就係唔洗十萬Yen 就買到呢套卡, 當年見到幅圖覺得好正, 到到四圍問人, 後來發現係日本居然要十萬YEN 先買到 @O@!一直都未見過真身, 但就係SD gundam 20 週年係鎧鬥神最終話 (其實當年呢一話被腰斬, 苦等左十幾年終於可以推出到) 復刻入面收藏到 !! 見到果刻真係好感動, 我亦好傻仔咁將九張卡合埋一齊然後大叫 "YEAH!" 但就即管比我傻一次, 回憶始於都係比較珍貴, 但更貴的係當以為係最後一輯的時候, 盒底有一張紙印左全新一輯的

SDガンダム外伝コンプリートボックススペシャル2010 『スペリオルクロニクル』


我覺得, 呢條路將會好難行 orz

沒有留言: